19 Ağustos 2009 Çarşamba

heimdall

Heimdall: Şafak tanrısı ve gökkuşağı köprüsü Bifrost'un nöbetçisidir. Kilometrelerce ilerdeki dünyada rüzgarla dalgalanan çimenlerin sesini duyabilecek bir duyu gücüne sahiptir. Tanrı Heimdall, gökkuşağının başında bekleyerek tanrıların sarayına olduk olmadık herkesin girmesini engellemekle görevliydi. Heimdall'ın kulakları çok gelişmişti. En uzaktaki en küçük sesleri bile duyabilirdi. Dünyayı aydınlatan anlamına gelir, Heimdall İskandinav mitolojisinin en büyük zenginliklerinden ve sembollerinden biridir. O insanları düzenleyen ve dünyanın kanunlarını koyandır. Aynı zamanda son savaş yaklaştığında Giallarhorn borusunu çalıp tüm tanrıları son savaş için toplanmaya çağıracak olan tanrıdır. Heimdall bir kuştan daha az süre uyur, her zaman tetiktedir, kulağı çok keskindir Aesir’i düşmanlarına karşı korur ve gözetler. Son savaş Ragnarok`ta Heimdall Loki`yle karşılaşır ve onu yener ancak aynı zamanda rakibinin darbelerine dayanamaz ve savaş meydanında canını verir. ben heimdall helheim (Karanlığın ve acıların dünyası ) da yaşayan ve sonu bilinen biri olarak yazıyorum düzenimide düzenide ben koyup aydınlığımda karanlık yer bırakmayana kadar yazıcam şimdilik bu kadar .

3 yorum:

  1. waoooov süper ..
    "aydınlığımda karanlık yer bırakmayana kadar yazıcam.."
    sadece bunun için çabalıcan.. Ve belki de başarıcan..

    YanıtlaSil
  2. başarmak için yazıcam ztn tsk edrm Uykulu Su aydınlığımın sonuna kadar berbr olmak dileğyle..

    YanıtlaSil
  3. asıl ben teşekkür ederim beni de aydınlığının içine doğru çektiğin için ..

    YanıtlaSil